nahoru
Pravý hák Luďka Staňka

Nora Mojsejová porazila reklamu na psí žrádlo

Luděk Staněk14. března 2011 • 12:56
Nora a Braňo Mojsejovi
Nora a Braňo Mojsejovi
• foto: 
Stanislav Krupař

OK, nyní je to oficiální. Pořad Šéfka, potažmo Nora Mojsejová v Čechách opravdu nikoho nezajímají. V neděli byl pořad s uřvanou slovenskou podnikatelkou poražen jak Miroslavem Donutilem na ČT1, tak SuperStar na Nově. Ještě významnějším faktem je ale to, jakým způsobem k porážce došlo.

 

Po VIP zprávách, které většinou dělají Primě solidní sledovanost, došlo k propadu v share o více než deset procent. V praxi to znamená, že lidé se po VIP zprávách neobtěžovali ani zjistit, o čem pořad je, a rovnou přepnuli někam jinam.

 

 

Zajímavé je i sledování minutové křivky sledovanosti. Výkyvy během reklamních breaků na konkurenčních televizích byly minimální. V praxi to tedy znamená, že jen minimum lidí na Šéfku přepnulo, i když program, který sledovali, měl reklamní přestávku, a raději sledovali reklamu na psí žrádlo. Ale co si budeme povídat, je úspěch, že Šéfka dokázala porazit alespoň reklamu na psí žrádlo.

 

 

Prima bude muset hodně rychle vymyslet, co s licenčním pořadem, který v originále vypadal dobře, ale byl naprosto zničen lokální adaptací, udělá. V tuhle chvíli je Šéfka zralá na stažení z českých obrazovek. A popravdě řečeno – poté, co se PR oddělení Primy snaží připoutat k show pozornost historkami o tom, kterak jeden soutěžící před druhým někde onanoval, bych řekl, že by bylo fajn tohle utrpení pro všechny strany příliš neprodlužovat. Otázka ale je: může si Prima poté, co byla nucena minulý týden stáhnout další nepovedenou reality show Čápi s mákem, dovolit přiznání už druhé (a na rozdíl od Čápů trochu dražší) tragické chyby ve svém jarním vysílacím schématu?

 



Diskuse ke článku

 

Kurzy měn
26,080
22,130
28,330
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
E15
Nejčtenější
Komentáře