Chtěli byste dělat pro Noru Mojsejovou? Já ne! | Reflex.cz
reklama
nahoru

Chtěli byste dělat pro Noru Mojsejovou? Já ne!

Luděk Staněk24. ledna 2011 • 15:35
Chtěli byste dělat pro Noru Mojsejovou? Já ne!
Nora Mojsejová
• foto: 
TV JOJ

Po SuperStar, X-Factoru a dalších televizních show dorazil do Čech další převzatý televizní formát - The Apprentice, v Česku a na Slovensku pod názvem Šéfka.

reklama

 

Systém je až překvapivě jednoduchý, a proto nesmírně účinný. Významný a úspěšný podnikatel si před televizními kamerami z několika ambiciózních obchodníků vybírá nováčka do své firmy. Soutěžící postupně plní úkoly, které se vždy točí kolem byznysu - mají za úkol prodávat, plánovat a samozřejmě překonávat konkurenci, kterou jsou ostatní soutěžící.

 

The Apprentice je nesmírně úspěšný formát v Americe, kde roli šéfa hraje známý realitní magnát Donald Trump. Je to úspěšný formát i v Anglii, kde se soutěžící snaží dostat do firmy Sira Alana Sugara, nesmírně úspěšného seflmademana a padesátého nejbohatšího muže v Británii. V Americe se pak v dalších dílech objevila například Martha Stewartová. Podmínkou tedy není, aby hlavní postavou byl muž, ale aby to byl respektovaný podnikatel či podnikatelka nebo selfmademan či selfmadewoman.

 

 

Zda nejneuvěřitelnější slovenská reality star Nora Mojsejová spadá do některé z těchto kategorií, bych nechal na vás. Otázka ale je: chtěl by někdo pro tuhle, buď mírně excentrickou, či mírně vyšinutou ženu, jejíž podnikatelský úspěch je založen bůhví na čem, pracovat? Jasně, peněz nabízí televizní produkce dost, ale proč by měla show přitahovat nějaké schopné soutěžící? Pracovat pro Trumpa nebo Sugara přece jen dává smysl. Pracovat pro ne zcela dobře se vyjadřující dámu, která svým dvěma psům dává citronovou vodu a pyžamo na spaní, už tolik ne.

 

Je škoda, že TV Prima se ve spolupráci s TV Joj rozhodla přetavit světový televizní formát do podívané pro burany. Zaslouží si sledovanost, kterou budou mít.



Diskuse ke článku

 

reklama
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
E15
Nejčtenější
Komentáře
reklama