PETR VRABEC: Jezte jablka, budete mít lepší sex. Aneb kriticky k médiím | Reflex.cz
reklama
nahoru

PETR VRABEC: Jezte jablka, budete mít lepší sex. Aneb kriticky k médiím

Petr Vrabec13. srpna 2014 • 17:00
PETR VRABEC: Jezte jablka, budete mít lepší sex. Aneb kriticky k médiím
Jablko
• foto: 
Profimedia

Američtí vědci zjistili, že lidé věří všemu, co američtí vědci zjistili. Bonmot, který naprosto přesně vystihuje dnešní realitu infotainmentu. Zábavy prostřednictvím chytlavých informací pracujících s povrchní zvědavostí. To jsou všechny ty pelmely, tržiště zajímavostí, revue. Což pochopili marketéři a servírují nám reklamu stále víc přes redakční části periferních rubrik. Většinou je na začátku nějaký průzkum z univerzity, ideálně na druhé straně polokoule.

reklama

Pro příklad: „Když budou ženy jíst více jablek, zlepší se jejich sexuální život,“ postovala na svůj fejs jedna moje kamarádka. Povytáhl jsem obočí, že snad už je velká holka a tohle rozpozná. Že za tím bude snaha prodat jablka. Samozřejmě šlo o poznatek z výzkumu. Tentokrát italští vědci zkoumali 731 sexuálně aktivních žen od 18 do 43. Rozdělili ženy na dvě skupiny: první jablka jedla, druhá nikoliv. A „výsledky byly i pro samotné průzkumníky překvapivé“. Pokračujme v té překvapivosti: „V testech, které jsou zaměřené na sexuální funkce, frekvenci styku, schopnost orgasmu a přirozenou lubrikaci, obstály ženy, které pravidelně jedly jablka, na výbornou, proti druhé skupině, která jablka nejedla.“ Neodpustím si milou jízlivost, že u těchto testů bych chtěl být. Někdy může být práce průzkumníka zřejmě příjemná. Ale pokud šlo o sledování jejich skutečného sexuálního života, pak je v tom průzkumu naprosto nezohledněna jedna velká neznámá – partner. No nic.

Vynaložil jsem trochu úsilí, na což ale vcelku pochopitelně nemůže mít v tom dnešním mediálním smogu běžný konzument zábavných informací čas. A zjistil jsem, že dokonce existuje něco jako Světová asociace pro jablka a hrušky. Takže silná globální lobby. Pak jsem se dozvěděl, že produkce jablek v EU vloni vzrostla o sedm procent na téměř jedenáct miliónů tun. Sedm procent meziročního růstu je dost! To při průměrné váze jednoho jablka 150 gramů (?) představuje 72 miliard jablek. A to je 145 jablek na jednoho Evropana a rok. Tedy by si musel dát jedno jablko každý druhý až třetí den, spíš na hraně toho druhého dne. Při stejném meziročním růstu by to letos bylo ještě o deset jablek na Evropana víc. Jablka jím hodně, ale ani já zřejmě nesplním průměrnou normu. A do Evropy se tlačí i jablka z Číny, která vyprodukuje 25 miliónů tun ročně. Největší evropští hráči na trhu s jablky jsou Polsko a – Itálie! Tak není divu, že odkud průzkum. Dvakrát komplikace je pak proto pro evropské producenty. Třeba aktuální stav, kdy jablka z EU dostala dočasně od Ruska stopku.

Předpokládám, že analytici světové asociace tohle předpokládali, už když boje na Majdanu začaly. A jejich marketéři proto naservírovali průzkum s ženským libidem. Ale abych nebyl příkrý jen k ženám. Představuji si, jak sedí parta marketérů a říká si: „Pro jistotu, kdyby nám ženské nespolkly to sexuální vzrušení, pojďme je komplet všechny naučit pít cider.“ A tak se stalo. Protože je to unisex pití, chytli jsme se i my, muži. Jedeme v tomhle s našimi děvčaty zase spolu. Sám jsem dokonce, byť v podstatě trpím reklamní slepotou, kvůli silné marketingové kampani, postavené na tzv. sousedské referenci, vyměnil pivo za cider... Takže to jen tak k těm pelmel rubrikám, jak je občas číst. Že na nás si Putin nepřijde.



Klíčová slova: petr vrabecmédiajablkosex



Diskuse ke článku

 

reklama
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
E15
Nejčtenější
Komentáře
reklama