MARKÉTA LUKÁŠKOVÁ: Česká televize je něco jako Iveta Bartošová | Reflex.cz
reklama
nahoru

MARKÉTA LUKÁŠKOVÁ: Česká televize je něco jako Iveta Bartošová

Markéta Lukášková30. května 2013 • 04:08
MARKÉTA LUKÁŠKOVÁ: Česká televize je něco jako Iveta Bartošová
Nové logo a vizuální styl České televize
• foto: 
Česká televize

Česká televize je něco jako Iveta Bartošová. Nikoho včetně jí samotné už nezajímá co se s ní děje, jednou za čas ohlásí comeback, někdo z ní vyluxuje zbytky zaschlých zvratků, potom se půl hodiny někde potácí ve snaze trefit se do playbacku, aby následně opět na rok upadla do komatu zavalená sudem vína.

reklama

 

Nikoho to nezajímá, ale všichni to po očku sledují, protože ta labilní ženská má neustále kolem sebe lidi, co jí za tuhle psychedelickou hitparádu platí peníze. V případě Ivety je to náhodný lokal matador se syndromem Josefa Fritzla, v případě ČT jsme ti platící bohužel my všichni.

 

A Česká televize se nám za to odměňuje. Člověk by řekl, že existuje už jen málo věcí, které by se tam daly dělat hůř. Vždycky to jde, ne že ne: Bohumil Klepetko by mohl moderovat zprávy nahý, Otázky Václava Moravce by mohly trvat celé nedělní odpoledne, výhra v AZ Kvízu by se mohla zvýšit na astronomické dva tisíce korun a Ivetu Toušlovou by někdo mohl naklonovat na jeden gauč rovnou třikrát. Ale život si vždycky najde cestičku a ČT vždycky najde něco, čím nás překvapí. Peněz je dost, blbci to platí, je třeba investovat do toho, co má budoucnost. Program pro děti je proto jasnou volbou.

 

Nová stanice pro děti s cool názvem Déčko a ještě víc cool logem ve tvaru smajlíka nezanechá oko dětského diváka suché. Už jen při pohledu na její duhovou značku, ne nepodobnou vlajkám gay pride, si slabší povahy totiž možná prožijí menší epileptický záchvat. Ale to je teprve začátek! ČT totiž zveřejnila názvy pořadů, které na dětské stanici hodlá od srpna uvádět. Tak například seriál Špačkovi v síti času. Zřejmě cyklus přednášek spolku Vesmírných lidí proložený lekcemi z přírodopisu.

 

Pokud je vaše dítě spíše technického zaměření, jistě se stane pravidelným divákem magazínu Wifina, který bude pravděpodobně odhalovat temná zákoutí hot spotů a v rámci zvýšení napětí v nich možná nejednou odvážně přenocuje Standa Motl. Pro děti, které v dnešním světě kompjůtrů ještě zcela nezanevřely na pohyb, přináší Déčko pořad s názvem Hýbánky. To bude něco jako Zpívánky, ale v trikotu. A protože produkce Déčka se má ujmout stálá redakce klasické ČT, předcvičovat tam budou pravděpodobně ekonomičtí redaktoři, co mají na Kavkách zrovna směnu.

 

Pořad o etiketě s názvem Mistr E. už je jen takovou pomyslnou třešničkou na duhovém dortu, děti konečně budou mít jasno v tom, jestli se při seznamování první představuje nadřízený nebo kojící žena. Ještě to pár měsíců potrvá, ale Déčko má už nyní slibně rozjetou kariéru. Ve světle takové události se zdá ohlášený nástup Zuzany Bubílkové na pozici dramaturgyně primáckého pořadu Nedělní partie jako nápad hodný Pulitzerovy ceny.

 

Déčko ještě ani nezačalo vysílat a už překonává i ty nejdivočejší sny schizofrenika na drogách. Tolik kreativity se na obrazovce neobjevilo od doby, co v Hip Hap Hop někdo pojmenoval basketbal „košanda.“ Je velká škoda, že Česká televize není pohyblivá a nemůžeme zavolat Kalouskovi, aby před ní postavil cisternu. 

 



Klíčová slova: rxrxmarketalukaskova



Diskuse ke článku

 

reklama
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
E15
Nejčtenější
Komentáře
reklama