Bobrava

Bobrava Zdroj: Dendrofil / Wikimedia Commons

Z Brna do přírody. Na kole podél Bobravy

Užijte si cestu Přírodním parkem Bobrava podél meandrující říčky Bobrava. Po cestě můžete navštívit hrad v Rosicích přestavěný na renesanční zámek nebo včelařské muzeum. Několikakilometrová zajížďka z trasy do Ostrovačic nás zavede k Památníku Pohádky máje, jehož autora Viléma Mrštíka inspirovala okolní krajina.

Nástupním i cílovým místem tohoto tipu na cyklovýlet je městská část Brno-Modřice.

Z Modřic vyjedeme po modré turistické značce směrem na Želešice a dále pokračujeme stále po modré údolím. Určitě se neztratíte a třeba se i něco dozvíte - vede tudy totiž naučná stezka „Přírodním parkem Bobrava“. Povede vás přes Radostice až ke křižovatce u Střelic.

Cykloklub obtížnost 2Cykloklub obtížnost 2|Reflex.cz

Náročnost:
lehká trasa, i přes několik technicky obtížnějších úseků

Délka: 53 km

Převýšení: cca 1100 metrů

Doporučené kolo: horské (MTB), pro croozery nedoporučujeme

Na křižovatce opustíme naučnou stezku a pokračujeme rovně po cyklotrase č. 5172 až do Tetčic. V Tetčicích odbočíme prudce vlevo na cyklotrasu č. 5171. Té se budeme držet až k hájovně Ve Špidlenách, kde odbočíme vpravo.

Po červené TZ dojedeme až do Ivančic, kde odbočíme vpravo na modrou TZ směrem na Hlínu a Silůvky. V Silůvkách najedeme na silnici č.152, po níž dojedeme přes Ořechov, Hajany a Želešice až do výchozího bodu výletu v Brně-Modřicích.

Zobrazit místo Brno na větší mapě

Stáhněte si mapu ve formátu GPX nebo KML.