Video placeholde

Quidův palec: Dáte patnáct čízů za čtvrt hodiny? To radši zadarmo do Rakouska

Každý týden Quido MC pro Reflex.cz hodnotí, co se na youtuberské scéně urodilo. Na první pohled by se mohlo zdát, že v posledních dnech mezi videi dominovalo jídlo a reklama, případně spojení obojího. Ale jen jestli to na druhý pohled není jinak.

Každopádně na počátku prvního Quidem hodnoceného videa byla jistá čokoládovna, která oslovila kapelu Monkey Business. Ta vytvořila hudební track a vyzvala youtubery, aby na něj nazpívali nebo narapovali text o čokoládě. Té konkrétní čokoládě. Stalo se. Na Youtube se můžete podívat nejenom na reakce jednotlivých youtuberů na výzvu, ale i na song, který dali společnými silami dohromady.

Další, kdo neodolal a proměnil své video v nepokrytou reklamu, byl Kovy. V doprovodu Lucky a lahve jisté minerálky se vypravil do města vyzvídat, co je podle lidí krása. Odpovědi byly rozmanité. Kdyby bývali odchytili i Martina Rotu, určitě by jim řekl, že krása je najíst se ve fastfoodu. Proč? To vysvětluje ve svém videu. A za pravdu by mu jistě dal Proxy, který se v rámci challenge pokusil sníst 15 cheeseburgerů za 15 minut.

S tématem jídla se pak Quido rozloučil videem Nakashiho. I když tady šlo o jídlo dost přeneseně – pro svého hrdinu ve hře Biathlon Mania zvolil příznačné jméno Karbanátek. Koho by překvapilo, že když jde o jídlo, nedostalo se na Fattyho, tak ať se smíří s tím, že život je plný překvapení.

A co z týdenního výběru podle Quida plyne?  Že reklamu od youtuberů oddělíme jen stěží a nezbývá než nenechat se tím příliš ovlivnit. A taky, že to nejzajímavější nemusí být nutně to nejnápadnější. A že ne každý youtuber musí být živ z reklamy a hamburgerů. Někomu stačí ryzí zážitky – jako třeba dvěma studentům, kteří se stopem vypravili do rakouského Hallstattu. Právě jejich půvabná road movie získala Quidův palec nahoru.

Quidův výběr týdne: