Daniela Drtinová

Daniela Drtinová Zdroj: Profimedia

ANDREA HOLOPOVÁ: Feminismus jako nadávka

Možná na vás také na internetu vyskočila sponzorovaná vulgární reklama s názvem Feminismus není nadávka s „objektivní“ novinářkou Danielou Drtinovou. Ta se stala tváří akce „Kongres žen“ v rámci dotačního programu „Dejme ženám šanci“. V tomto programu se utrácí 158 milionů korun z kapes daňových poplatníků. A z žen dělá akorát husy...

Ve vulgárním klipu, kde hraje Drtinová hlavní roli televizní moderátorky zazní rádoby vypípaně nejsprostší nadávky, jaké si můžete představit. S nimi je srovnáno slovo feminimus a konstatuje se, že feminimus není nadávka.

Před sto lety sufražetky prosazovaly zavedení volebního práva pro ženy. Dnes už ale rovnost obou pohlaví před zákonem existuje. O co tedy novodobným sufražetkám jde? Organizace Kongres žen prosazuje „legislativní opatření k odstranění deficitů rovnosti pohlaví“, vytvoření „komory genderových expertů“ a realizuje mediální kampaně a happeningy. To všechno za peníze daňových poplatníků.

Když loni Daniela Drtinová v roli vysoce objektivní novinářky moderovala debatu o chystaném zavedení kvót na ženy na kandidátních listinách politických stran, mnohým divákům muselo být líto jediného muže Romana Jocha, na kterého útočila nejen feministka, která byla druhým hostem, ale i samotná moderátorka. Nyní se Drtinová konečně veřejně „odkopala“, když se stala tváří feministické kampaně. Jochovi by se teď měla omluvit za to, že předstírala nezaujatost.

Zákon o kvótách do vlády předkládá ministr pro lidská práva a rovné příležitosti Jiří Dienstbier. Takové kvóty ale nebudou nic jiného, než diskriminace mužů, kteří se ve stranických primárkách umístí před ženami, jimž budou muset kvůli kvótám ustoupit, a to i když budou chytřejší nebo schopnější nebo zkrátka pro voliče či voličky atraktivnější.

Sufražetky jsou přežitkem. Rovné volební právo už existuje. Skutečné ženy žádné kvóty neprosazují. Pro vyrovnané normální ženy je tedy rozhodně vzorem spíš Markéta Šichtařová, která dělá dobře svoji práci ekonomky, píše knihy a se svým manželem za své poctivě vydělané peníze vychovává čtyři děti, než feministka, která chce politickým stranám vnucovat ženy na kandidátní listiny a která za peníze daňových poplatníků pomocí vulgárních klipů šíří zvrácené myšlenky novodobého feminismu.