Newyorská pobočka amerického obchodního řetězce American Apparel vzbudila rozruch nečekanou inovací ve svých výlohách - ženským figurínám předvádějícím průhledné spodní prádlo totiž přibylo bujné pubické ochlupení.

Newyorská pobočka amerického obchodního řetězce American Apparel vzbudila rozruch nečekanou inovací ve svých výlohách - ženským figurínám předvádějícím průhledné spodní prádlo totiž přibylo bujné pubické ochlupení. Zdroj: profimedia.cz

Newyorská pobočka amerického obchodního řetězce American Apparel vzbudila rozruch nečekanou inovací ve svých výlohách - ženským figurínám předvádějícím průhledné spodní prádlo totiž přibylo bujné pubické ochlupení.
Newyorská pobočka amerického obchodního řetězce American Apparel vzbudila rozruch nečekanou inovací ve svých výlohách - ženským figurínám předvádějícím průhledné spodní prádlo totiž přibylo bujné pubické ochlupení.
Newyorská pobočka amerického obchodního řetězce American Apparel vzbudila rozruch nečekanou inovací ve svých výlohách - ženským figurínám předvádějícím průhledné spodní prádlo totiž přibylo bujné pubické ochlupení.
Newyorská pobočka amerického obchodního řetězce American Apparel vzbudila rozruch nečekanou inovací ve svých výlohách - ženským figurínám předvádějícím průhledné spodní prádlo totiž přibylo bujné pubické ochlupení.
Newyorská pobočka amerického obchodního řetězce American Apparel vzbudila rozruch nečekanou inovací ve svých výlohách - ženským figurínám předvádějícím průhledné spodní prádlo totiž přibylo bujné pubické ochlupení.
7
Fotogalerie

Figuríny s ochlupením překvapují zákazníky amerického obchodu s oblečením

Newyorská pobočka amerického obchodního řetězce American Apparel vzbudila rozruch nečekanou inovací ve svých výlohách - ženským figurínám předvádějícím průhledné spodní prádlo totiž přibylo bujné pubické ochlupení.

Neoholené dámy ve výlohách někteří uživatelé Twitteru označili za "perverzní", firma ale svůj krok hájí a tvrdí, že chce vyburcovat veřejnou debatu o současném ideálu ženské krásy.

Netradiční figuríny prý mají nadcházejícímu svátku svatého Valentýna považovanému za oslavu romantiky přidat trochu syrovosti, řekla americkému listu New York Observer manažerkaAmericanApparel Dee Mylesová. Podle ní je jedině správné, že ochlupení neživých modelek vzbudí debatu o tom, co na ženském těle považujeme za krásné a přitažlivé.

Všechny tři manekýny ve výloze jsou brunetky, mají na sobě brýle a pod průsvitným prádlem je jsou jim kromě ochlupení vidět i bradavky. Firma ale boj vyholování zjevně vyhlásila i na internetu - na jejích webových stránkách totiž novou kolekci prádla předvádějí taktéž nevyholené modelky, všiml si britský deník The Daily Mail.

ZnačkaAmericanApparel má s provokativním marketingem bohaté zkušenosti. V roce 2008 ji například žaloval světoznámý filmař Woody Allen, jehož fotografii společnost bez jeho svolení použila ve svých reklamách. Kontroverze vzbuzují i potisky triček - od nápisů hájících práva homosexuálů po obrázek vaginy s menstruační krví.